هتل سمنان

semnan hotel

هتل سمنان

semnan hotel

هتل های سمنان

هتل سنتی سمنانی ها

طالقانی 13 پلاک 10 

نمایش هتل روی نقشه

خانه تاریخی سمنانی‌ها 130 سال قدمت دارد و در دوره ناصرالدین شاه قاجار ساخته شده است. بزرگ‌ترین بادگیر خشتی استان سمنان در این خانه ساخته شده است.

خانه سمنانی‌ها با 120 مترمربع مساحت با 3 اتاق و یک آشپزخانه مشترک از مهمان‌ها میزبانی می‌کند. این آشپزخانه در حیاط و با 8 پله فاصله از طبقه همکف قرار دارد.

همه اتاق‌ها سرویس ایرانی و دوش اختصاصی دارند. گرمایش همه اتاق‌ها با بخاری گازی تامین می‌شود. این خانه همچنین به دوربین مداربسته، دزدگیر و سنسور نشت گاز مجهز است.

اتاق VIP این مجموعه 3 تخته است و در طبقه همکف واقع شده است. یخچال، موزیک پلیر بولوتوث، تلویزیون ال‌سی‌دی 32 اینچ، چای‌ساز، اتو و میز اتو، جزو امکانات این اتاق در نظر گرفته شده است. علاوه بر کولر آبی برای سرمایش، این اتاق به بادگیر مجهز است.

«اتاق 12 نفره کفخواب» در طبقه همکف قرار دارد و با کولر آبی خنک می شود. «اتاق 24 متری کفخواب» در زیرزمین مجموعه و 8 پله پایین‌تر از سطح حیاط قرار دارد. سرمایش این اتاق دو پنکه رومیزی است. این دو اتاق یخچال ندارند و مسافرها می‌توانند از یخچال موجود در آشپزخانه عمومی استفاده کنند.

اقامتگاه خانه‌ای گودال باغچه است و پارکینگ ندارد، اما فضایی برای پارک خودرو در 40 متری اقامتگاه وجود دارد.
بوتیک هتل سمنانی‌ها به بازار تاریخی دو دقیقه پیاده‌روی و تا میدان تاریخی ارگ سمنان دو چهارراه فاصله دارد.

 

رزرو هتل 

درباره هتل ایثار سمنان

سمنان-میدان استاندارد - -مسکن مهر - - پشت مصلی - -خیابان قاهر

نمایش هتل روی نقشه

درباره واحد اقامتی

هتل ایثار سمنان یکی از بهترین هتل های سمنان است که امکانات مدرنی مانند استخر، سونا و جکوزی را در اختیار مسافران قرار داده تا از اقامت خود نهایت لذت را ببرند و آرامش را تجربه کنند. هتل سه ستاره ایثار سمنان در سال 1396 ساخته شد و در همان سال واحدهای آن در اختیار مسافرها قرار گرفت. این هتل 2 طبقه، 15 اتاق مجهز و بسیار تمیز را در اختیار مسافران خود قرار داده است. اتاق های هتل ایثار با وسایل مختلفی از جمله تلویزیون، چای‌ساز، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، میز تحریر، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع و... مجهز شده تا مسافران در هنگام اقامت هیچ کمبودی احساس نکنند. هتل ایثار علاوه بر یک مجموعه آبی مجهز، امکانات دیگری هم در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از جمله امکانات هتل ایثار سمنان می‌توان به فوتبال‌دستی، زمین‌بازی، سالن بدنسازی، اتاق ویژه معلولین، خدمات پزشکی، آسانسور، نمازخانه، رستوران، کافی‌شاپ و... اشاره کرد. رزرو آنلاین هتل ایثار سمنان تمامی این امکانات را در اختیار گردشگرها قرار می‌دهد؛ همچنین در هنگام رزرو هتل ایثار سمنان می‌توانید با وارد کردن تاریخ اقامت خود در بخش انتخاب اتاق، قیمت دقیق اتاق‌ های آن را مشاهده کنید.

درباره موقعیت واحد اقامتی

هتل 3 ستاره ایثار سمنان در میدان استاندارد، مسکن مهر، خیابان قاهر قرار دارد. این هتل زیبا علاوه بر ارائه امکانات و خدمات بسیار عالی، فاصله نزدیکی با جاذبه‌ ها و مکان ‌های مهم شهر سمنان دارد. گردشگرهایی که هتل ایثار را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند؛ دسترسی آسانی به پارک جنگلی سوکان، دروازه ارگ، پارک جنگلی کومش، محوطه تاریخی علا، بازار سمنان و... خواهند داشت؛ همچنین هتل ایثار فاصله نزدیکی با مکان‌های مهم شهر از جمله فرودگاه شهدای سمنان، بیمارستان شفا و ایستگاه راه‌آهن دارد تا در مواقع لزوم سریعا به آنها دسترسی داشته باشند.

هتل گوت که مال سمنان

سمنان-بلوار قائم - -خیابان دانشگاه

نمایش هتل روی نقشه

درباره واحد اقامتی

هتل گوت که مال سمنان اولین مرکز اقامتی تفریحی 5 ستاره با پارک آبی در کشور می باشد که در بهمن ماه سال 1395 افتتاح و عملیات اجرایی و ساخت این هتل در سال 1391 با همکاری بخش خصوصی و شهرداری سمنان آغاز شد. هتل گوت که مال به عنوان تنها مرکز اقامتی تفریحی در مسیر تهران مشهد شناخته می‌شود و متشکل از چهار طبقه و 55 باب اتاق و سوئیت می‌باشد که واحدهای اقامتی در طبقات دوم و سوم هتل واقع شده‌اند. پارک آبی این مجموعه با گنجایش ٥٠٠ نفر و زیربنای ١٥٠٠٠ متر مربع جزو بزرگترین و مجهزترین پارک‌های آبی سرپوشیده کشور است. سیستم‌های تصفیه و نگهداری آب به کار رفته در این پارک آبی از به‌روزترین و بهترین سیستم‌ها بوده تا میهمانان بدون هیچ دغدغه‌ای بتوانند از امکانات آن استفاده کنند.

درباره موقعیت واحد اقامتی

هتل گوت که مال سمنان در خیابان دانشگاه و در مرکز شهر قرار گرفته و به همین دلیل مسافران به راحتی به سایر اماکن شهر دسترسی خواهند داشت. همچنین این هتل دسترسی آسانی به فرودگاه، پایانه مسافربری و ایستگاه راه آهن داشته و با حدود نیم ساعت رانندگی هم می‌توانید از منطقه گردشگری شهمیرزاد بازدید کنید.

هتل جهانگردی سمنان

     

سمنان-میدان معلم - -بلوار بسیج - -جنب جهاد کشاورزی

نمایش هتل روی نقشه

درباره واحد اقامتی

هتل جهانگردی سمنان از هتل‌های باسابقه در صنعت گردشگری، در سال 1386 بازسازی شد. این هتل دارای 36 باب اتاق می‌باشد که در 2 طبقه پراکنده شده‌اند.

 

 

درباره موقعیت واحد اقامتی

هتل سه ستاره جهانگردی سمنان در نزدیکی بیمارستان کوثر قرار گرفته است.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هادی تحققی

رزرو اتاق از هومسا

مهمان نواز بودن، نظافت شده بود و سرموقع تحویل دادن

نادر مطهری

رزرو از سایت ایران بوم گردی

بسیار مکان زیبا و اقامتگاه آرامی هست این مجموعه و مدیریت مجموعه، تحصیل کرده معماری و مدرس دانشگاه هستند و بسیار قابل احترام من به همراه همسر برای گرفتن مدارک فارغ التحصیلی به سمنان سفر کردیم و دو شب مهمان سمنانی های عزیز بودیم خدا را شکر بسیار خوب بود در ضمن بسیار مسیر خوبی داشت این خانه و دسترسی به شهر و بازار باعث شد که ما شب ها از بناهای تاریخی شهر هم بازدید کردیم تو این کرونایی خواستم تشکر کنم اینجا از مدیریت این مجموعه

حدیثه

رزرو از سایت جاجیگا

اول از همه اینکه بسیار خوش برخورد هستند پذیرش اینجا تشکر ازشون خود اتاق هم تروتمیز بود امکانات آشپزخانش کامل بود هرچیزی که لازم داشتیم مهیا بود

خدمات

عکاسی + دورهمی + سمنانگردی + رویدادهای فرهنگی

جهت اخذ خدمات بهتر لطفا نسبت به رزرو قبلی اقدام نمائید

سمنانگردی

بازدید از جاذبه های گردشگری سمنان

عکاسی

همکاری با استودیو های عکاسی شهر

دورهمی

برگزاری تولد ، سالگرد ازدواج و...

رویدادهای فرهنگی

شاهنامه خوانی و اجرای موسیقی زنده

هتل سنتی سمنانی ها

با مجوز رسمی از اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان سمنان
قدمت بنا 135 سال (ناصرالدین شاه قاجار)
نزدیکترین هتل سنتی به بازار تاریخی سرپوشیده

تماس با ما

خانه قاجاری

بزرگترین بادگیر خشتی استان سمنان در خانه تاریخی سمنانی ها

لبخندفراموش نشه.

بیا، بمان و از روزت لذت ببر.

تماس با ما

پشتیبانی 24 ساعته رزرواسیون

همراه :09123319122

تلفن 02333332295

semnanihouse@gmail.com

تماس با ما

منتظر تماس تان هستيم